Časté otázky

1)  Je možné  objednať tovar na dobierku?

Áno tovar je možné objednať na dobierku, hodnota objednávky však musí byť aspoň 50€.

2) Ako môžem za svoju objednávku zaplatiť?

V prípade, že si tovar necháte poslať, využite možnosti online platby vopred. Táto bezhotovostná transakcia prebehne pomocou platobnej brány buď predvyplneným prevodom vašej banky, alebo ako rýchla platba kartou.

Spôsoby platby:

  • bezhotovostne prevodom na bankový účet predávajúceho č. 192267788/0300 vedený v Československej obchodnej banke, a. s.

  • dobierkou (minimálna výška objednávky 50€)

  • bezhotovostne platobnou kartou

  • bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho prostredníctvom platobnej brány

  • Google pay alebo Apple pay

3) Aké je číslo účtu pre platbu prevodom

Bankový účet 192267788/0300 vedený pod firmou ROJAPLAST s.r.o.

4) Dodávate aj mimo Slovensko

Zo českej verzie nášho e-shopu (www.galobe.cz) dodávame tovar iba v Českej republike. Zo slovenskej verzie nášho e-shopu (www.galobe.sk) dodávame tovar iba na Slovensku.

5) Ako si mám objednať tovar?

Čokoľvek sa vám v našom e-shope zapáči, vložte do košíka pomocou oranžového tlačidla „do košíka“, v detaile produktu „pridať do košíka“. Správnosť vášho kliknutia vždy potvrdí vyskakovacie oznámenie „produkt bol pridaný do nákupného košíka“. Akonáhle budete mať vybrané všetko, po čom túžite, pokračujte kliknutím na tlačidlo „košík“, ktoré nájdete v pravom hornom rohu.

Ak je všetko v poriadku, stlačte vpravo dole oranžové tlačidlo „Pokračovať“, ktoré vás prevedie do druhého kroku objednávkového formulára. V ňom si už len vyberiete spôsob doručenia (PPL či DHL) a spôsob platby (dobierkou - min. výška objednávky 100€, prevodom, online platba kartou, online bankovým prevodom či google pay či apple pay).

Pre pokračovanie ďalšieho kroku kliknite v ľavom dolnom rohu na oranžové tlačidlo „pokračovať, ktoré vás prevedie do tretieho kroku „Informácie“.

Tu vyplníte svoje osobné údaje (adresa, telefón, e-mail), v košíku napravo vidíte zhrnutie objednávky. Po vyplnení údajov už iba kliknete na finálne tlačidlo „Odoslať objednávku“. Po odoslaní objednávky sa Vám zobrazí súhrn objednaného tovaru a zároveň Vám príde zhrnutie objednávky do uvedeného emailu.

V prípade, že si s niektorým krokom objednávky stále neviete rady, radi vám pomôžeme. Volajte buď tel. +420 321 761 361 alebo píšte na e-mail info@galobe.sk v prevádzkovej dobe.

6) Máte naozaj skladom uvedené množstvo

Pokiaľ je pri tovare uvedené skladom, tak ho fyzicky máme k dispozícii na našom sklade.

7) Môže byť fakturačná adresa iná ako dodacia

Áno, môže byť. Pokiaľ chcete doručiť tovar na inú adresu stačí iba zaškrtnúť tlačidlo „Doručiť na inú adresu“, ktoré nájdete pri zadávaní fakturačnej adresy v treťom kroku „INFORMÁCIE“.

8) Môžete ma kontaktovať až naskladníte tovar, ktorý nie je skladom

Áno je možné. Pri každom produkte je možné nastaviť tlačidlo “HLIADAŤ“. Pomocou „stráženia“ môžete byť informovaní ihneď ako naskladníme váš zvolený tovar.

9) Za ako dlho tovar dodáte

Tovar je pripravený k expedícii druhý deň po obdržaní platby na náš účet. Dodací lehota vždy závisí na prepravci - štandardná doba doručenia je 3 pracovné dni.

10) Koľko stojí doprava

Cena dopravy závisí od hmotnosti objednaného tovaru.

Viac informácií nájdete v hornom rohu „AKO NAKUPOVAŤ“.

11) Je možné tovar vrátiť?

Lehota na odstúpenie od zmluvy je 14 dní, odo dňa prevzatia tovaru.

Viac informácií nájdete v obchodných podmienkach.

12) Ako sa mám registrovať, prihlásiť sa do svojho účtu alebo v ňom zmeniť údaje?

Registrujte sa na našom e-shope ešte dnes, zjednodušíte si vaše nakupovanie. Vďaka registrácii získate prístup k svojmu osobnému účtu, kam sa bezpečne ukladajú všetky vaše objednávky, a hlavne už nebudete musieť pri každej novej objednávke zdĺhavo zadávať svoje kontaktné údaje.

Čokoľvek vo svojom účte môžete meniť podľa potreby. Stačí sa vždy prihlásiť a kliknúť na tlačidlo „editovať“ alebo treba „zmeniť heslo“. Ak sa vám heslo podarilo zabudnúť, kliknite dole (pod prihlasovacím formulárom) „Zabudli ste svoje heslo?“. Pošleme vám nové e-mailom.

13) Ako mám uplatniť zľavový kód?

Priestor na zadanie zľavového kódu budete mať hneď v prvom kroku objednávky – akonáhle prejdete do košíka. Na každú objednávku môžete použiť jeden zľavový kód v závislosti od typu zľavového kódu.

Po kliknutí na pole "Darčeky a zľavy" a vpísaní zľavového kódu kliknite na zelené pole "pridať". Tým sa vaša zľava automaticky uplatní a vy hneď uvidíte, koľko ušetríte.

Pokiaľ vám zľavový kód nejde uplatniť, obráťte sa na nás (tel.: +420 321 761 361 alebo e-mail:info@galobe.sk). Preveríme jeho expiráciu a podmienky uplatnenia.

14) Ako dlho platí darčeková poukaz

Platnosť poukazu je 1 rok. Poukaz je možné využiť na celý sortiment.

Darčekový poukaz Vám zašleme na mail. V prípade záujmu môžeme zaslať aj poštou priamo na Vašu adresu.

15) Mám technický dotaz na tovar, na koho sa môžem obrátiť?

Môžete sa obrátiť na našu infolinku +420 321 761 361 alebo nás kontaktovať prostredníctvom emailu info@galobe.sk

16) Ako mám reklamovať tovar?

Mrzí nás, že sa pri Vašej objednávke vyskytli problémy. Na reklamovanie tovaru máte samozrejme nárok.

V prípade reklamácie tovaru Vás v prvom kroku žiadame o vyplnenie Formulára na uplatnenie reklamácie, ktorý si môžete stiahnuť tu.

Tento vyplnený formulár spolu s fotkami reklamovaného tovaru zašlite na mail info@galobe.sk. Vašej reklamácii sa budeme bezodkladne venovať.

17) Ako často vydávate články na blog

Každý mesiac pridávame nový článok do sekcie „blog“.